Ketahui Bagaimana Cara 

Buat Duit Dengan Handphone Anda 

Sila tanya soalan ini pada diri anda.

Berapakah duit yang dibelanjakan setiap bulan untuk reload@bayar bil handphone anda ? RM30? RM50? RM100?
Kalau Guna Prepaid, dari mana anda beli reload? Kedai? Internet? Pejabat Pos? Dapat tak diskaun atau hadiah?
Selain boleh guna handphone untuk call/sms/mms/internet, apa lagi yang anda dapat?
Kenapa tak gunakan handphone tu SAMBIL buat DUIT?

Fikirkan: Anda Nak Buat Duit Tak?

Kalau nak duit, teruskan membaca…

Assalamualaikum/salam sejahtera,

Nama saya Asmawati dan saya adalah seorang surirumah sepenuh masa. Saya mula terjebak dengan bisnes prepaid sebagai agen topup sejak 2006. Pada mulanya sekadar untuk kemudahan diri sendiri. Tapi kini ia telah menjadi salah satu sumber pendapatan tambahan untuk saya dan keluarga.

Tahun 2010, saya temui satu bisnes prepaid yang selama ini dah lama saya cari, iaitu satu simkad yang mampu berikan saya pendapatan selain dari digunakan untuk call/sms dan internet.

Ini kerana bisnes prepaid saya sebelum ini hanya menumpukan kepada penjualan prepaid kepada pengguna sahaja. Saya cuma dapat komisen dari jualan prepaid. Kalau pelanggan saya beli prepaid dari kedai lain, maka saya tak kan dapat sebarang komisen pun.

Bisnes prepaid kali ini agak berbeza DAN AMAT MUDAH. Sebab walau dengan cara apa pun pelanggan saya beli prepaid, saya akan dapat komisen. Jadi, saya hanya perlu buat kerja sekali sahaja iaitu mencari pelanggan yang berminat nak guna SIMKAD TONE EXCEL yang saya tawarkan. Bila dia top up setiap bulan. Saya akan dapat komisen. Kalau dia guna simkad toneexcel tersebut selama 10 tahun, maka 10 tahunlah saya akan dapat komisen. :-) :-) best kan?

Sebelum ni, saya sendiri sudah gunakan kad sim prepaid M**** hampir 10 tahun sebelum bertukar kepada simkad Tone Excel ini. Bisnes prepaid Tone Excel telah menjadi pilihan saya kerana pada saya bisnes prepaid ini sangat mudah. Ada banyak faedah dan kelebihan yang saya dapat sebagai pengguna simkad tone excel ini yang saya tak dapat semasa menggunakan simkad lama.

Yang paling penting, bila guna simkad tone excel ni, saya tak rasa terbeban. Sebab suka atau tidak, memang tiap bulan saya tetap akan topup hp saya. Takde masalah kita terpaksa beli produk tiap bulan tapi tak digunakan pun :( .

lagi satu.. secara tak langsung saya mendapat peluang untuk buat duit dengan hanya berkongsi kelebihannya dengan orang lain. Pejam celik, dah lebih 5 tahun saya guna simkad tone excel ni dan dah jumlah komisyen terkumpul yang saya perolehi sudah mencecah 6 angka. Setiap bulan, komisen 4 angka masuk ke akaun bank saya..TANPA GAGAL. Alhamdulillah.

Sudah banyak peluang bisnes yang saya buat.. dan terbukti bisnes ini paling mudah :-)

Kenapa begitu mudah? sebab kita hanya gunakan simkad Tone Excel (macam simkad telco lain jugak), berkongsi kelebihannya dengan rakan dan komisen akan dikreditkan terus ke akaun bank pilihan kita pada setiap bulan.

Mudah kan? Selagi rakan kita topup handphone dia, selagi itulah kita akan dapat komisen. Peluang income pasif setiap bulan sudah terbuka kepada anda.

Jadilah pengguna bijak dimana kita akan dapat keuntungan berganda apabila menggunakan simkad Tone Excel ini.

Jangan bertangguh. Daftar sekarang juga dan dapatkan HADIAH PERCUMA apabila anda menyertai kumpulan saya.

daftar-toneexcel2