Home

 

Bisnes Prepaid  Tone Excel

Buat Duit Dengan Handphone Anda

Sila tanya soalan ini pada diri anda.

Berapakah duit yang dibelanjakan setiap bulan untuk reload@bayar bil handphone anda ? RM30? RM50? RM100?
Kalau Guna Prepaid, dari mana anda beli reload? Kedai? Internet? Pejabat Pos? Dapat tak diskaun atau hadiah?
Selain boleh guna handphone untuk call/sms/mms/internet, apa lagi yang anda dapat?
Kenapa tak gunakan handphone tu SAMBIL buat DUIT?

Fikirkan: Anda Nak Buat Duit Tak?

Kalau nak duit, teruskan membaca…

Assalamualaikum/salam sejahtera,

Saya mula terjebak dengan bisnes prepaid sejak 2006. Pada mulanya sekadar untuk kemudahan diri sendiri. Tapi kini ia telah menjadi salah satu sumber pendapatan tambahan untuk saya dan keluarga.

Tahun 2010, saya temui satu bisnes prepaid yang selama ini dah lama saya cari, iaitu satu simkad yang mampu berikan saya pendapatan selain dari digunakan untuk call/sms dan internet.

Ini kerana bisnes prepaid saya sebelum ini hanya menumpukan kepada penjualan prepaid kepada pengguna sahaja. Saya cuma dapat komisen dari jualan prepaid. Kalau pelanggan saya beli prepaid dari kedai lain, maka saya tak kan dapat sebarang komisen pun.

Bisnes prepaid kali ini agak berbeza. Sebab walau dengan cara apa pun pelanggan saya beli prepaid, saya akan dapat komisen. Jadi, saya hanya perlu buat kerja sekali sahaja iaitu mencari pelanggan yang berminat nak guna kad sim yang saya tawarkan dan bila dia top up setiap bulan. Saya akan dapat komisen. Kalau dia guna kad sim tersebut selama 10 tahun, maka 10 tahunlah saya akan dapat komisen.

Nak tahu apakah bisnes yang saya maksudkan?

Bisnes Prepaid Tone Excel

bisnes tunetalk affiliate

Jika ada sebarang persoalan tentang bisnes prepaid tunetalk ini, boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut.

Saya sendiri sudah gunakan kad sim prepaid M**** hampir 10 tahun sebelum bertukar kepada kad sim Tone Excel ini. Bisnes prepaid Tone Excel telah menjadi pilihan saya kerana pada saya bisnes prepaid ini sangat mudah.

Kenapa begitu mudah? sebab kita hanya gunakan kad sim Tone Excel (macam kad sim telco lain jugak), berkongsi kelebihannya dengan rakan dan komisen akan dikreditkan terus ke akaun bank pilihan kita pada setiap bulan.

Mudah kan? Selagi rakan kita topup handphone dia, selagi itulah kita akan dapat komisen. Peluang income pasif setiap bulan sudah terbuka kepada anda.

Tune talk adalah telco yang semakin popular, jadi tidak hairanlah semakin banyak iklan Tunetalk di TV, radio, suratkhabar dan internet. Jadi, kualiti liputan dan perkhidmatan mereka setanding dengan telco terkenal lain.

Jadilah pengguna bijak dimana kita akan dapat keuntungan berganda apabila menggunakan kad sim Tone Excel ini.

Jangan bertangguh. Daftar sekarang juga dan dapatkan HADIAH PERCUMA apabila anda menyertai kumpulan saya.
Sila masukkan maklumat diri anda untuk membolehkan saya menghantar maklumat lengkap tentang BISNES PREPAID TONEEXCEL ini.

Name
Email
Phone

Email Marketing by TrafficWave.net

 

--------------------------------------------------------------------

Ingin menyertai lebih 500,000++ pengguna yang telah menukarkan handphone mereka dari beban kepada pendapatan?

Ingin menjana pendapatan 3-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?

Hubungi saya untuk:-

PENERANGAN PERCUMA

PEMBELIAN SIMKAD DAN TOOLS TONEEXCEL

PELUANG BUAT DUIT DENGAN SIMKAD TONEEXCEL

simkad-toneexcel

ASMAWATI

012-9273808 (Call, SMS, whatapps)

watizone@gmail.com