Ketahui Bagaimana Cara 

Buat Duit Dengan Handphone Anda 

Sila tanya soalan ini pada diri anda.

Berapakah duit yang dibelanjakan setiap bulan untuk reload@bayar bil handphone anda ? RM30? RM50? RM100?
Kalau Guna Prepaid, dari mana anda beli reload? Kedai? Internet? Pejabat Pos? Dapat tak diskaun atau hadiah?
Selain boleh guna handphone untuk call/sms/mms/internet, apa lagi yang anda dapat?
Kenapa tak gunakan handphone tu SAMBIL buat DUIT?

Fikirkan: Anda Nak Buat Duit Tak?

Kalau nak duit, teruskan membaca…

Assalamualaikum/salam sejahtera,

Saya temui satu bisnes lagi jenis bisnes berasaskan prepaid yang dah lama saya cari, iaitu satu simkad prepaid yang mampu berikan saya pendapatan selain dari digunakan untuk call/sms dan internet.

Ini kerana bisnes prepaid saya sebelum ini hanya menumpukan kepada penjualan prepaid kepada pengguna sahaja. Saya cuma dapat komisen dari jualan yang saya dan agen saya lakukan. Kalau pelanggan saya beli prepaid dari kedai lain, maka saya tak kan dapat sebarang komisen pun.

Bisnes prepaid kali ini agak berbeza DAN AMAT MUDAH. Sebab walau dengan cara apa pun pelanggan saya beli prepaid, saya akan dapat komisen. Jadi, saya hanya perlu buat kerja sekali sahaja iaitu mencari pelanggan yang berminat nak guna SIMKAD TONE EXCEL yang saya tawarkan. Bila dia top up setiap bulan. Saya akan dapat komisen. Kalau dia guna simkad toneexcel tersebut selama 10 tahun, maka 10 tahunlah saya akan dapat komisen. 🙂 🙂 best kan?

Sebelum ni, saya sendiri sudah gunakan simkad prepaid M**** hampir 10 tahun sebelum bertukar kepada simkad Tone Excel ini. Bisnes prepaid Tone Excel telah menjadi pilihan saya kerana pada saya bisnes prepaid ini sangat mudah. Ada banyak faedah dan kelebihan yang saya dapat sebagai pengguna simkad tone excel ini yang saya tak dapat semasa menggunakan simkad lama.

Yang paling penting, bila guna simkad tone excel ni, saya tak rasa terbeban. Sebab suka atau tidak, memang tiap bulan saya tetap akan topup hp saya. Takde masalah kita terpaksa beli produk tiap bulan tapi tak digunakan pun 🙁 .

Lagi satu.. secara tak langsung saya mendapat peluang untuk buat duit dengan hanya berkongsi kelebihannya dengan orang lain. Pejam celik, dah lebih 5 tahun saya guna simkad tone excel ni dan dah jumlah komisyen terkumpul yang saya perolehi sudah mencecah 6 angka. Setiap bulan, komisen 4 angka masuk ke akaun bank saya..TANPA GAGAL. Alhamdulillah.

Sudah banyak peluang bisnes yang saya buat.. dan terbukti bisnes ini paling mudah 🙂

Kenapa begitu mudah? sebab kita hanya gunakan simkad Tone Excel (macam simkad telco lain jugak), berkongsi kelebihannya dengan rakan dan komisen akan dikreditkan terus ke akaun bank pilihan kita pada setiap bulan.

Mudah kan? Selagi rakan kita topup handphone dia, selagi itulah kita akan dapat komisen. Peluang income pasif setiap bulan sudah terbuka kepada anda.

Jadilah pengguna bijak dimana kita akan dapat keuntungan berganda apabila menggunakan simkad Tone Excel ini. Pada tahun 2016 , pihak Tone Excel telah membayar sekitar RM13 juta komisen setiap bulan kepada pengguna tone excel yang setia.

Jika anda rasakan inilah peluang terbaik anda untuk mula biuat duit guna handphone anda, jom hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lanjut atau untuk  mendaftar sebagai pengguna simkad Tone Excel 

 *************************************************************************

Berminat nak sertai Bisnes Tone Excel atau Bisnes Topup ini?

SPECIAL OFFER :  Bisnes Topup PERCUMA Apabila Anda Daftar Tone Excel

Boleh hubungi saya,  Asmawati  di 012-9273808 untuk maklumat lanjut. 

*************************************************************************