Kisah saya dan bisnes prepaid Tunetalk

Bisnes Prepaid :Buat Duit Dengan Handphone

Sila tanya soalan ini pada diri anda.

Berapakah duit yang dibelanjakan setiap bulan untuk reload@bayar bil handphone anda ? RM30? RM50? RM100?
Kalau Guna Prepaid, dari mana anda beli reload? Kedai? Internet? Pejabat Pos? Dapat tak diskaun atau hadiah?
Selain boleh guna handphone untuk call/sms/mms/internet, apa lagi yang anda dapat?
Kenapa tak gunakan handphone tu SAMBIL buat DUIT?

Fikirkan: Anda Nak Buat Duit Tak?

Kalau nak duit, teruskan membaca…

Assalamualaikum/salam sejahtera,

Saya mula terjebak dengan bisnes prepaid sejak 2006. Pada mulanya sekadar untuk kemudahan diri sendiri. Tapi kini ia telah menjadi salah satu sumber pendapatan tambahan untuk saya dan keluarga.

Tahun 2010, saya temui satu bisnes prepaid yang selama ini dah lama saya cari, iaitu satu kad sim yang mampu berikan saya pendapatan selain dari digunakan untuk call/sms dan internet.

Ini kerana bisnes prepaid saya sebelum ini hanya menumpukan kepada penjualan prepaid kepada pengguna sahaja. Saya cuma dapat komisen dari jualan prepaid. Kalau pelanggan saya beli prepaid dari kedai lain, maka saya tak kan dapat sebarang komisen pun.

Bisnes prepaid kali ini agak berbeza. Sebab walau dengan cara apa pun pelanggan saya beli prepaid, saya akan dapat komisen. Jadi, saya hanya perlu buat kerja sekali sahaja iaitu mencari pelanggan yang berminat nak guna kad sim yang saya tawarkan dan bila dia top up setiap bulan. Saya akan dapat komisen. Kalau dia guna kad sim tersebut selama 10 tahun, maka 10 tahunlah saya akan dapat komisen.

Nak tahu apakah bisnes yang saya maksudkan?

Bisnes Prepaid Tunetalk – ToneExcel

bisnes tunetalk affiliate

Saya sendiri sudah gunakan kad sim prepaid M**** hampir 10 tahun sebelum bertukar kepada kad sim Tunetalk – ToneExcel ini. Bisnes prepaid Tunetalk telah menjadi pilihan saya kerana pada saya bisnes prepaid ini sangat mudah.

Kenapa begitu mudah? sebab kita hanya gunakan kad sim Tunetalk – ToneExcel (macam kad sim telco lain jugak), berkongsi kelebihannya dengan rakan dan komisen akan dikreditkan terus ke akaun bank pilihan kita pada setiap bulan.

Mudah kan? Selagi rakan kita topup handphone dia, selagi itulah kita akan dapat komisen. Peluang income pasif setiap bulan sudah terbuka kepada anda.

Tunetalk adalah telco yang semakin popular, jadi tidak hairanlah semakin banyak iklan Tunetalk di TV, radio, suratkhabar dan internet. Jadi, kualiti liputan dan perkhidmatan mereka setanding dengan telco terkenal lain.

Jadilah pengguna bijak dimana kita akan dapat keuntungan berganda apabila menggunakan kad sim Tunetalk ini.

Untuk maklumat lanjut tentang bisnes prepaid tunetalk ni, boleh klik banner dibawah dan daftar percuma terlebih dahulu. Saya ada sediakan BONUS EKSTRA kepada mereka yang sertai kumpulan saya.

Jika ada sebarang persoalan tentang bisnes prepaid tunetalk ini, boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut.

Salam sukses!

daftar-toneexcel2*************************************************************************

Jika ada sebarang persoalan berkaitan bisnes Tone Excel ini, Boleh hubungi saya Asmawati Call/wassap 012-9273808

*************************************************************************