Pelan Pemasaran Bisnes Prepaid Tunetalk ToneExcel

Sudah pasti anda ingin tahu bagaimanakah caranya anda boleh buat duit dengan bisnes prepaid TtoneExcel ini. Disini saya akan kongsikan Pelan Pemasaran Bisnes Prepaid  ToneExcel ini atau ringkasnya pelan buat duit.

Anda sebenarnya mempunyai 2 cara untuk buat duit dengan bisnes prepaid ini.

#1 : Bonus Fast Track (direct sponsor Level )

#2 : Bonus Referal Topup(3 level)

#3 : Bonus Tahunan

#4 : Rebet personal (mulai Mac 2014)

#5 : Hadiah Percuma sempena pelbagai promosi dari masa ke semasa oleh pihak Toneexcel

Minimum top-up bulanan untuk layak dapat komisyen dalam program ini hanya RM20 sahaja. Tapi kita berdua pun tahu orang guna lebih daripada itu setiap bulan. RM10 habis sekejap je. Terutama sekali kalau jenis yang suka call orang.

#1 : BONUS FAST TRACK ( Direct sponsor 1 level )

Apabila anda mengajak kawan anda sertai bisnes toneexcel ini, maka anda akan mendapat bonus tajaan RM20. Bonus ini anda dapat sekali sahaja. Bonus ini akan dibayar terus ke akaun bank anda sebanyak dua kali sebulan iaitu pada 11hb dan pada hujung bulan 28hb-/31hb.

2# BONUS REFERRALS TOPUP ( 3 level )

Bila anda perkenalkan (sponsor) orang lain untuk menggunakan prepaid ini, anda akan dapat komisyen setiap kali mereka topup tak kiralah kat mana mereka beli topup tu. Jika sekiranya masa mereka top-up di 7Eleven atau Maybank2u, dan ketika itu anda sedang tidur di rumah, ini yang dikatakan tidur pun dapat duit.

Inilah yang best, kerja sekali income berulang-ulang kali selagi mereka top-up. Berikut adalah jumlah komisyen yang akan anda terima:

Pendapatan dari bonus ini adalah berulangkali dan ada tiga level. Level 1, 6%, Level 2, 3% dan Level 3, 11%. Jadi kalau anda sendiri mempunyai 10 orang downline, ianya akan menjadi seperti ini, kita anggap setiap orang gunakan prepaid RM30 sebulan:

RM30 x 6% x 10 orang = RM18.00 komisyen anda di level 1

Sedikit kan? Kalau setiap orang yang anda ajak pun ajak 10 orang, ianya akan jadi begini:

RM30 x 3% x 100 orang = RM90.00 komisyen anda di level 2

Woops. RM108… SEBULAN. Tapi itu MASIH LAGI sedikit. Bagaimana kalau setiap orang di atas pun ajak seramai 10 orang? Jawabnya anda akan mendapat:

RM30 x 11% x 1000 orang = RM3300.00 komisyen anda di level 3

Campur semua sekali anda dapat RM3408.00 sebulan!!!

Ooh… dalam sebulan macam-macam saya boleh buat dengan duit sebanyak itu. Saya pasti anda juga ada macam-macam yang nak beli kalau dapat duit tu.

Itu hanyalah contoh mudah dengan penggunaan prepaid cuma RM30 sebulan. Saya sendiri guna lebih daripada RM50 sebulan. Mungkin anda juga guna banyak seperti saya.

Berikut adalah screenshot transaksi bonus dari web ahli ToneExcel.

Jika anda topup lebih daripada RM80 RM60 sebulan, anda akan mendapat komisen lebih tinggi!

Mulai 1 May 2013, kadar komisen telah dinaikkan kepada 10% untuk level 1 dan kadar topup telah dikurangkan dari RM80 ke RM60 sahaja.

Saya tak tahu tapi ramai orang di luar sana yang gian berSMS dengan kawan-kawan, bergosip dan berborak sehingga larut pagi.

Maintain bulanan top-up minima RM20 setiap bulan, tak semestinya sekaligus, boleh topup sedikit demi sedikit asalkan jumlah sebulan mencapai minima RM20.

Tapi ini tak jadi masalah, kerana kebanyakan daripada pengguna prepaid menggunakan prepaid lebih daripada tu setiap bulan.

Penyata komisyen bila topup lebih RM60

Bayaran komisyen ini akan dilakukan pada setiap 21 hari bulan terus ke akaun bank anda dengan syarat anda dah ada komisyen minima RM30.

Ini adalah conton screenshot bonus yang telah dibayar oleh ToneExcel kepada ahlinya.

Jadi, jangan bertangguh lagi. Sebab peluang bisnes prepaid Tunetalk memang mudah sebenarnya. Sebab bila difikirkan, sudah berapa lama kita menggunakan handphone dan tak pernah miss bayar bil atau beli topup. Tapi, apakah kita dapat keuntungan berbentuk wang ringgit selain mengumpul point untuk redeem dengan pelbagai hadiah?

Untuk zaman sekarang, kita perlu menjadi pengguna bijak. Seboleh mungkin mendapatkan manfaat maksima dari setiap sen yang kita belanjakan. Boleh daftar free di sini dulu dan upgrade VIP bila anda sudah benar-benar bersedia. Dan, jangan segan untuk hubungi saya jika ada sebarang persoalan.

#3 : BONUS TAHUNAN

Ini adalah bonus yang baru sahaja diperkenalkan pada mulai Januari 2013 iaitu bonus tahunan yang akan dikira setiap bulan.

WOW memang hebat, seperti terjumpa durian runtuh.

Bonus bulanan akan dikira berdasarkan penajaan kita sendiri setiap bulan, dan ia akan dikumpulkan dan diberikan kepada kita pada bulan January tahun berikutnya.

Jika anda menaja (direct sponsor)
1 orang, anda akan dapat bonus tambahan sebanyak 5% dari jumlah keseluruhan komisyen Topup anda bulan itu.

2 orang, anda akan dapat bonus tambahan sebanyak 10% dari jumlah keseluruhan komisyen Topup anda bulan itu.

5 orang, anda akan dapat bonus tambahan sebanyak 15% dari jumlah keseluruhan komisyen Topup anda bulan itu.

10 orang, anda akan dapat bonus tambahan sebanyak 20% dari jumlah keseluruhan komisyen Topup anda bulan itu.

Penyata komisyen tahunan yang akan diterima pada tahun berikutnya

#4 : PERSONAL REBATE

bonus-personal-toneexcel

Ini adalah satu lagi penambahbaikan terbaru yang telah diberikan pihak toneexcel kepada pengguna setianya.

Apabila anda topup RM30 keatas pada setiap bulan, anda akan layak untuk menerima rebet 3% untuk setiap nilai topup anda. Sangat sesuai untuk mereka yang hanya ingin menjadi pengguna simkad toneexcel sahaja.

Jika setiap bulan anda topup sebanyak RM30, secara tak langsung anda mendapat rebet sebanyak RM0.90 . Ya, memang nilainya agak rendah tetapi pastinya tiada telco lain yang sudi memberikan rebet berbentuk wang tunai seperti ini kan?

Kalau nak beli topup harga diskaun, boleh rujuk disini. Anda akan dapat penjimatan berganda.

#5 : Hadiah Percuma sempena pelbagai promosi dari masa ke semasa oleh pihak Toneexcel

Dari masa ke semasa, pihak Tone excel akan menjalankan pelbagai kempen dan promosi. Antaranya ialah

5.1 Promosi pakej umrah percuma

5.2 Promosi kereta percuma

5.3 Promosi cabutan bertuah

 

dan banyak lagi..

 *************************************************************************

Berminat nak sertai Bisnes Tone Excel atau Bisnes Topup ini?

SPECIAL OFFER :  Bisnes Topup PERCUMA Apabila Anda Daftar Tone Excel

Boleh hubungi saya,  Asmawati  di 012-9273808 untuk maklumat lanjut. 

*************************************************************************

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *