Sudah pasti anda ingin tahu bagaimanakah caranya anda boleh buat duit dengan bisnes prepaid TtoneExcel ini. Disini saya akan kongsikan Pelan Pemasaran Bisnes Prepaid  ToneExcel ini atau ringkasnya pelan buat duit.

Anda sebenarnya mempunyai 2 cara untuk buat duit dengan bisnes prepaid ini.

#1 : Bonus Fast Track (direct sponsor Level )

#2 : Bonus Referal Topup(3 level)

#3 : Bonus Tahunan

#4 : Rebet personal (mulai Mac 2014)

#5 : Hadiah Percuma sempena pelbagai promosi dari masa ke semasa oleh pihak Toneexcel

Minimum top-up bulanan untuk layak dapat komisyen dalam program ini hanya RM20 sahaja. Tapi kita berdua pun tahu orang guna lebih daripada itu setiap bulan. RM10 habis sekejap je. Terutama sekali kalau jenis yang suka call orang.

#1 : BONUS FAST TRACK ( Direct sponsor 1 level )

Apabila anda mengajak kawan anda sertai bisnes toneexcel ini, maka anda akan mendapat bonus tajaan RM20. Bonus ini anda dapat sekali sahaja bagi setiap satu pendaftaran baru. Bonus ini akan dibayar terus ke akaun bank anda sebanyak dua kali sebulan iaitu pada 11hb dan pada hujung bulan 28hb-/31hb.

 

Fast Track A – untuk ahli baru yang didaftar pada 1-15hb , dibayar pada 30/31hb

Fast Track B – untuk ahli baru yang didaftar pada 16-31hb, dibayar pada 11hb bulan berikutnya

2# BONUS REFERRALS TOPUP ( 3 level )

Bila anda perkenalkan (sponsor) orang lain untuk menggunakan prepaid ini, anda akan dapat komisyen setiap kali mereka topup tak kiralah kat mana mereka beli topup tu. Jika sekiranya masa mereka top-up di 7Eleven atau Maybank2u, dan ketika itu anda sedang tidur di rumah, ini yang dikatakan tidur pun dapat duit.

Inilah yang best, kerja sekali income berulang-ulang kali selagi mereka top-up. Berikut adalah jumlah komisyen yang akan anda terima:

Pendapatan dari bonus ini adalah berulangkali dan ada tiga level. Level 1, 6%, Level 2, 3% dan Level 3, 11%.

toneexcel-komisyen2

Jadi kalau anda sendiri mempunyai 10 orang downline, ianya akan menjadi seperti ini, kita anggap setiap orang gunakan prepaid RM30 sebulan:

RM30 x 6% x 10 orang = RM18.00 komisyen anda di level 1

Sedikit kan? Kalau setiap orang yang anda ajak pun ajak 10 orang, ianya akan jadi begini:

RM30 x 3% x 100 orang = RM90.00 komisyen anda di level 2

Woops. RM108… SEBULAN. Tapi itu MASIH LAGI sedikit. Bagaimana kalau setiap orang di atas pun ajak seramai 10 orang? Jawabnya anda akan mendapat:

RM30 x 11% x 1000 orang = RM3300.00 komisyen anda di level 3

Campur semua sekali anda dapat RM3408.00 sebulan!!!

Ooh… dalam sebulan macam-macam saya boleh buat dengan duit sebanyak itu. Saya pasti anda juga ada macam-macam yang nak beli kalau dapat duit tu.

Itu hanyalah contoh mudah dengan penggunaan prepaid cuma RM30 sebulan. Saya sendiri guna lebih daripada RM50 sebulan. Mungkin anda juga guna banyak seperti saya.

Berikut adalah screenshot transaksi bonus dari web ahli ToneExcel.

toneexcel-komisyen1

 

Jika anda topup lebih daripada RM60 sebulan, anda akan mendapat komisen lebih tinggi!

Apabila anda topup lebih daripada RM60 sebulan, kadar komisyen anda akan dinaikkan kepada 6%,3% dan 13%. Ini adalah penambahbaikan sejak 1 May 2013

Saya tak tahu tapi ramai orang di luar sana yang gian berSMS dengan kawan-kawan, bergosip dan berborak sehingga larut pagi.

 

komisyen-toneexcel3

 

Maintain bulanan top-up minima RM20 setiap bulan, tak semestinya sekaligus, boleh topup sedikit demi sedikit asalkan jumlah sebulan mencapai minima RM20. Tapi ini tak jadi masalah, kerana kebanyakan daripada pengguna prepaid menggunakan prepaid lebih daripada tu setiap bulan.

Potensi pendapatan dengan Tone Excel ini saya kongsikan dibawah.

10169466_836520326376307_6629589567502272267_n

Bayaran komisyen ini akan dilakukan pada setiap 21 hari bulan terus ke akaun bank anda dengan syarat anda dah ada komisyen minima RM30.

Ini adalah  screenshot bonus yang telah dibayar oleh ToneExcel kepada ahlinya. Bayaran dibuat lebih awal ;-)

komisyen-toneexcel4

Jadi, jangan bertangguh lagi. Sebab peluang bisnes prepaid Tunetalk memang mudah sebenarnya. Sebab bila difikirkan, sudah berapa lama kita menggunakan handphone dan tak pernah miss bayar bil atau beli topup. Tapi, apakah kita dapat keuntungan berbentuk wang ringgit selain mengumpul point untuk redeem dengan pelbagai hadiah?

Untuk zaman sekarang, kita perlu menjadi pengguna bijak. Seboleh mungkin mendapatkan manfaat maksima dari setiap sen yang kita belanjakan. Boleh daftar free di sini dulu dan jadi ahli bila anda sudah benar-benar bersedia. Dan, jangan segan untuk hubungi saya jika ada sebarang persoalan.

#3 : BONUS TAHUNAN

Ini adalah bonus yang baru sahaja diperkenalkan pada mulai Januari 2013 iaitu bonus tahunan yang akan dikira setiap bulan.

WOW memang hebat, seperti terjumpa durian runtuh.

Bonus bulanan akan dikira berdasarkan penajaan kita sendiri setiap bulan, dan ia akan dikumpulkan dan diberikan kepada kita pada bulan January tahun berikutnya.

Jika anda menaja (direct sponsor)
1 orang, anda akan dapat bonus tambahan sebanyak 5% dari jumlah keseluruhan komisyen Topup anda bulan itu.

2 orang, anda akan dapat bonus tambahan sebanyak 10% dari jumlah keseluruhan komisyen Topup anda bulan itu.

5 orang, anda akan dapat bonus tambahan sebanyak 15% dari jumlah keseluruhan komisyen Topup anda bulan itu.

10 orang, anda akan dapat bonus tambahan sebanyak 20% dari jumlah keseluruhan komisyen Topup anda bulan itu.

komisyen-toneexcel4

#4 : PERSONAL REBATE

bonus-personal-toneexcel

Ini adalah satu lagi penambahbaikan terbaru yang telah diberikan pihak toneexcel kepada pengguna setianya.

Apabila anda topup RM30 keatas pada setiap bulan, anda akan layak untuk menerima rebet 3% untuk setiap nilai topup anda. Sangat sesuai untuk mereka yang hanya ingin menjadi pengguna simkad toneexcel sahaja.

Jika setiap bulan anda topup sebanyak RM30, secara tak langsung anda mendapat rebet sebanyak RM0.90 . Ya, memang nilainya agak rendah tetapi pastinya tiada telco lain yang sudi memberikan rebet berbentuk wang tunai seperti ini kan?

Kalau nak beli topup dengan harga diskaundan mudah, boleh rujuk projekduit disini. Anda akan dapat penjimatan dan keuntungan berganda.

#5 : Hadiah Percuma sempena pelbagai promosi dari masa ke semasa oleh pihak Toneexcel

Dari masa ke semasa, pihak Tone excel akan menjalankan pelbagai kempen dan promosi. Antaranya ialah

5.1 Promosi pakej umrah percuma

5.2 Promosi kereta percuma

5.3 Promosi cabutan bertuah

 

dan banyak lagi..

daftar-toneexcel2*************************************************************************

Jika ada sebarang persoalan berkaitan bisnes Tone Excel ini, Boleh hubungi saya Asmawati Call/wassap 012-9273808

*************************************************************************